Forum OtS
Krótki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum OtS Strona Główna
->
TiBia 7,6 Tutaj Znajdziesz!
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Moj Ots
----------------
Czary Na Ots
DodaTkowe MosTerSy
Pomoce
----------------
Nie Wiesz Jak Zrobic Ots?
O Wszystkim I O Niczym
SkRyPtY
----------------
SzukAsz Ip ChanGera Do Tibi 7,6 Wlaz !
TiBia 7,6 Tutaj Znajdziesz!
ZbIor Ots PoD Rozne Tibie!
WebSerwy Acc Markery
PoRadNiki Do Ots
----------------
Jak ZroIbc Ots ?
Jak ZroBic AccMarKer ?
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
GM Majek
Wysłany: Śro 10:57, 16 Sie 2006
Temat postu:
podaj jakies fajne potworki i czaryxD
nutella1
Wysłany: Śro 9:20, 16 Sie 2006
Temat postu:
Siemano Teraz Dam Wam Rune Ktora Umozliwia"Teleportacje do roznych miejsc"
Zaczynamy:
w data/actions/scripts/robimy nowy dokument NOTATNIK a w nim to
Cytuje:
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
player1pos = {x=topos.x, y=topos.y, z=topos.z, stackpos=253}
player1 = getThingfromPos(player1pos)
if player1.itemid > 0 then
temple = {x=135, y=55, z=7} -- wspolzedne
doSendMagicEffect(topos,12)
doTeleportThing(cid,temple)
doSendMagicEffect(temple,12)
return false
else
doSendMagicEffect(frompos,2)
return 0
end
end
Potem w data/actions/actions.xml/dopisujemy
Cytuje:
<action itemid="3095" script="trune.lua" />
I To Cala Teoria Mam Nadzieje Ze Pomogle Poradnik By SpaxOs
nutella1
Wysłany: Wto 22:31, 15 Sie 2006
Temat postu:
Teraz Kolej Na Potworka "Exper"
Zaczynamy:
Otwieramy Notatnik i Wklejamy Tam
Cytuje:
<?xml version="1.0"?>
<monster name="Bat" level="11" maglevel="20" experience="300000" pushable="0" armor="10" defense="15" canpushitems="1" staticattack="15" changetarget="200" speed="200">
<health now="30" max="30"/>
<look type="122" head="25" body="30" legs="40" feet="50" corpse="4298"/>
<combat targetdistance="1" runonhealth="0"/>
<attacks>
<attack type="melee" mindamage="5" maxdamage="20" />
</attacks>
<defenses>
</defenses>
<voices>
<voice sentence="Ja TO Exper... "/>
</voices>
<loot>
</loot>
</monster>
-------------
Dajemy Zapisz Jako i dajemy do data/monsters/Exper.xml(<--- Tak Zapisujemy)
Potem Dajemy data/monster/monsters.xml(Otwiramy i Dodajemy Linike)
Cytuj:
<monster name="Exper file="exper.xml" />
Zapisz I To Wszystko NarX PozDro
nutella1
Wysłany: Wto 22:24, 15 Sie 2006
Temat postu:
Teraz Czar Na Crystal A Nawet Runa
) Zaczynamy:
Witam! stworzylem czar na crystale:)
W spells/instant/tworzymy plik (crystal gran.lua)
a w nim:
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
n = makeRune(cid,2160,100);
return n
end
---------------------------------------------------------
teraz w spells.xml doklejamy to:
pod make runes wklejamy:
<spell name="Crystal" words="crystal gran" maglv="__" mana="--" enabled="1"><vocation id="1"/><vocation id="2"/><vocation id="3"/></spell>
W __ wpisujemy magic level od ktorego mozna uzyc
a w -- wpisujemy ile many ma zabierac:)
--------------------------------------------------------------
Uzycie:
Najpierw robimy blank rune (ADORI BLANK)
kladziemy ja w reke i wpisujemy (CRYSTAL GRAN)
w 1 rece bedzie 100 cc a jesli blank runy bedziesz mial 2 rekach to wpiszesz rac czar CRYSTAL...
i w jednej rece 100cc i w 2 100cc (RAZEM 200CC)
(MOZNA ZMIENIC NA BARDZO DOZO MANY I MAGIC LEVELA ZE TYLKO GMOWIE MOGA TO UZYWAC
)
mam nadzieje ze pomoglem
nutella1
Wysłany: Wto 22:16, 15 Sie 2006
Temat postu: Nowe Runy I Nowe Speels
Tu Pokaze Wam Jak Zrobic Rune "UE"
Zaczynamy:
Otwieramy Notatnik a w nim w:
Cytuje:
area = {
{0, 1, 1, 1, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 1, 1, 1, 0}
}
attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_MORT_AREA
animationEffect = NM_ANI_SUDDENDEATH
hitEffect = NM_ME_MORT_AREA
damageEffect = NM_ME_DRAW_BLOOD
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true
ExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
ExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv *3) * 2.0 - 30
ExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv *3) * 2.5
return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, ExplosionObject:ordered())
end
-----------------
Dajemy Zapisz Jako i zapisujemy do data/spells/runes/deathball.lua
Dalej Dajemy data/spells/spells.xml/Otwieramy i pod
<!--// Runes \\--> Dodajemy Linijke
Cytuje:
<rune name="deathball" id="2278" charges="1" maglv="10" mana="0" enabled="1"></rune>
Dajemy Zapisz
I Gotowe:)
Zeby Dac Do Dark Rodo Dajemy data/npc/script.rune/otwieramy i dodajemy:
Cytuje:
elseif msgcontains(msg, 'ue') then
buy(cid,2278,100,1)
Zapisz!!!
I Gotowe Mam Nadzieje Ze Pomoglem
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin