| nutella1 | 
			
				|  Wysłany: Śro 9:20, 16 Sie 2006    Temat postu: |  
				| 
 |  
				| Siemano Teraz Dam Wam Rune Ktora Umozliwia"Teleportacje do roznych miejsc" 
 Zaczynamy:
 
 
 
 w data/actions/scripts/robimy nowy dokument NOTATNIK a w nim to
 
 Cytuje:
 
 
 function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
 player1pos = {x=topos.x, y=topos.y, z=topos.z, stackpos=253}
 player1 = getThingfromPos(player1pos)
 if player1.itemid > 0 then
 temple = {x=135, y=55, z=7} -- wspolzedne
 doSendMagicEffect(topos,12)
 doTeleportThing(cid,temple)
 doSendMagicEffect(temple,12)
 return false
 else
 doSendMagicEffect(frompos,2)
 return 0
 end
 end
 
 Potem w data/actions/actions.xml/dopisujemy
 
 Cytuje:
 
 <action itemid="3095" script="trune.lua" />
 
 I To Cala Teoria Mam Nadzieje Ze Pomogle Poradnik By SpaxOs
 |  | 
	
		| nutella1 | 
			
				|  Wysłany: Wto 22:16, 15 Sie 2006    Temat postu: Nowe Runy I Nowe Speels |  
				| 
 |  
				| Tu Pokaze Wam Jak Zrobic Rune "UE" Zaczynamy:
 
 Otwieramy Notatnik a w nim w:
 
 Cytuje:
 
 area = {
 {0, 1, 1, 1, 1, 0},
 {1, 1, 1, 1, 1, 1},
 {1, 1, 1, 1, 1, 1},
 {1, 1, 1, 1, 1, 1},
 {1, 1, 1, 1, 1, 1},
 {1, 1, 1, 1, 1, 1},
 {0, 1, 1, 1, 1, 0}
 }
 
 attackType = ATTACK_PHYSICAL
 needDirection = false
 areaEffect = NM_ME_MORT_AREA
 animationEffect = NM_ANI_SUDDENDEATH
 
 hitEffect = NM_ME_MORT_AREA
 damageEffect = NM_ME_DRAW_BLOOD
 animationColor = RED
 offensive = true
 drawblood = true
 
 ExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
 
 function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
 centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
 
 ExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv *3) * 2.0 - 30
 ExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv *3) * 2.5
 
 return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, ExplosionObject:ordered())
 end
 
 -----------------
 Dajemy Zapisz Jako i zapisujemy do data/spells/runes/deathball.lua
 
 
 Dalej Dajemy data/spells/spells.xml/Otwieramy i pod
 <!--// Runes \\--> Dodajemy Linijke
 
 Cytuje:
 <rune name="deathball" id="2278" charges="1" maglv="10" mana="0" enabled="1"></rune>
 
 Dajemy Zapisz
 I Gotowe:)
 
 Zeby Dac Do Dark Rodo Dajemy data/npc/script.rune/otwieramy i dodajemy:
 
 Cytuje:
 
 elseif msgcontains(msg, 'ue') then
 buy(cid,2278,100,1)
 Zapisz!!!
 
 
 I Gotowe Mam Nadzieje Ze Pomoglem
 |  |