Forum Forum OtS
Krótki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe Runy I Nowe Speels

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum OtS Strona Główna -> TiBia 7,6 Tutaj Znajdziesz!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nutella1
Administrator



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:16, 15 Sie 2006    Temat postu: Nowe Runy I Nowe Speels

Tu Pokaze Wam Jak Zrobic Rune "UE"
Zaczynamy:

Otwieramy Notatnik a w nim w:

Cytuje:

area = {
{0, 1, 1, 1, 1, 0},
{1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1},
{1, 1, 1, 1, 1, 1},
{0, 1, 1, 1, 1, 0}
}

attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_MORT_AREA
animationEffect = NM_ANI_SUDDENDEATH

hitEffect = NM_ME_MORT_AREA
damageEffect = NM_ME_DRAW_BLOOD
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true

ExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)

function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}

ExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv *3) * 2.0 - 30
ExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv *3) * 2.5

return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, ExplosionObject:ordered())
end

-----------------
Dajemy Zapisz Jako i zapisujemy do data/spells/runes/deathball.lua


Dalej Dajemy data/spells/spells.xml/Otwieramy i pod
<!--// Runes \\--> Dodajemy Linijke

Cytuje:
<rune name="deathball" id="2278" charges="1" maglv="10" mana="0" enabled="1"></rune>

Dajemy Zapisz
I Gotowe:)

Zeby Dac Do Dark Rodo Dajemy data/npc/script.rune/otwieramy i dodajemy:

Cytuje:

elseif msgcontains(msg, 'ue') then
buy(cid,2278,100,1)
Zapisz!!!


I Gotowe Mam Nadzieje Ze Pomoglem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nutella1
Administrator



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:24, 15 Sie 2006    Temat postu:

Teraz Czar Na Crystal A Nawet Runa Wink) Zaczynamy:

Witam! stworzylem czar na crystale:)

W spells/instant/tworzymy plik (crystal gran.lua)
a w nim:


function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
n = makeRune(cid,2160,100);
return n
end
---------------------------------------------------------
teraz w spells.xml doklejamy to:


pod make runes wklejamy:


<spell name="Crystal" words="crystal gran" maglv="__" mana="--" enabled="1"><vocation id="1"/><vocation id="2"/><vocation id="3"/></spell>


W __ wpisujemy magic level od ktorego mozna uzyc
a w -- wpisujemy ile many ma zabierac:)
--------------------------------------------------------------
Uzycie:
Najpierw robimy blank rune (ADORI BLANK)
kladziemy ja w reke i wpisujemy (CRYSTAL GRAN)
w 1 rece bedzie 100 cc a jesli blank runy bedziesz mial 2 rekach to wpiszesz rac czar CRYSTAL...
i w jednej rece 100cc i w 2 100cc (RAZEM 200CC) Smile
(MOZNA ZMIENIC NA BARDZO DOZO MANY I MAGIC LEVELA ZE TYLKO GMOWIE MOGA TO UZYWAC Smile )
mam nadzieje ze pomoglem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nutella1
Administrator



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:31, 15 Sie 2006    Temat postu:

Teraz Kolej Na Potworka "Exper"

Zaczynamy:

Otwieramy Notatnik i Wklejamy Tam

Cytuje:

<?xml version="1.0"?>
<monster name="Bat" level="11" maglevel="20" experience="300000" pushable="0" armor="10" defense="15" canpushitems="1" staticattack="15" changetarget="200" speed="200">
<health now="30" max="30"/>
<look type="122" head="25" body="30" legs="40" feet="50" corpse="4298"/>
<combat targetdistance="1" runonhealth="0"/>
<attacks>
<attack type="melee" mindamage="5" maxdamage="20" />
</attacks>

<defenses>

</defenses>

<voices>
<voice sentence="Ja TO Exper... "/>
</voices>

<loot>

</loot>

</monster>

-------------
Dajemy Zapisz Jako i dajemy do data/monsters/Exper.xml(<--- Tak Zapisujemy)

Potem Dajemy data/monster/monsters.xml(Otwiramy i Dodajemy Linike)

Cytuj:

<monster name="Exper file="exper.xml" />

Zapisz I To Wszystko NarX PozDro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nutella1
Administrator



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:20, 16 Sie 2006    Temat postu:

Siemano Teraz Dam Wam Rune Ktora Umozliwia"Teleportacje do roznych miejsc"

Zaczynamy:



w data/actions/scripts/robimy nowy dokument NOTATNIK a w nim to

Cytuje:


function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
player1pos = {x=topos.x, y=topos.y, z=topos.z, stackpos=253}
player1 = getThingfromPos(player1pos)
if player1.itemid > 0 then
temple = {x=135, y=55, z=7} -- wspolzedne
doSendMagicEffect(topos,12)
doTeleportThing(cid,temple)
doSendMagicEffect(temple,12)
return false
else
doSendMagicEffect(frompos,2)
return 0
end
end

Potem w data/actions/actions.xml/dopisujemy

Cytuje:

<action itemid="3095" script="trune.lua" />

I To Cala Teoria Mam Nadzieje Ze Pomogle Poradnik By SpaxOs


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GM Majek
Gość






PostWysłany: Śro 10:57, 16 Sie 2006    Temat postu:

podaj jakies fajne potworki i czaryxD
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum OtS Strona Główna -> TiBia 7,6 Tutaj Znajdziesz! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin